بانکداری با صدا ممکن می شود

پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 نظر 98 بازدید

بانکداری با صدا ممکن می‌شود

 

  مشتریان مؤسسه خدمات مالی آمریکن اکسپرس،از این پس برای کنترل وضعیت حساب‌های بانکی می‌توانند از بلندگوی هوشمند اکوی شرکت آمازون استفاده کنند.

به گزارش پرداخت برتر،با به روزرسانی این بلندگو و با عقد تفاهم همکاری با آمریکن اکسپرس، دسترسی به برخی خدمات مالی و اعتباری از طریق این فناوری جدید ممکن است. ابزار جدید اضافه شده به بلندگوی هوشمند آمازون Amex نام دارد و استفاده از آن از طریق برنامه هوشمندی به همین نام صورت می گیرد.

مشتریان برای استفاده از این خدمات باید از کارت های موسوم به OPEN با شناسه آمریکن اکسپرس و کلمه عبور استفاده کنند تا حساب کاربری Amex را ارتقا داده و دریافت دستورات صوتی را با استفاده از آن ممکن کنند. خدماتی که از طریق فرامین صوتی و با استفاده از فناوری مذکور در دسترس هستند،عبارت است از کنترل آخرین وضعیت حساب ها،بررسی آخرین مبالغ برداشتی و واریزی،پرداخت و چند خدمات مبنایی دیگر.

این اولین بار است که دسترسی به خدمات بانکی با استفاده از فرامین صوتی ممکن می شود. برای استفاده از این خدمات در گوشی همراه کاربران باید در محیط برنامه موبایلی Amex به سراغ گزینه مهارت ها یا Skills بروند و سپس شناسه و کلمه عبورشان را وارد کند. سپس باید یک شماره چهار رقمی پین وارد شود و فرمان صوتی اعلام گردد.

فارس

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر