تطبیق سریع ایرانی ها با تغییرات تکنولوژی/تسهیل گری فناوری در خدمت سبک زندگی شاد و تجربه خوب

شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ 0 نظر 126 بازدید

مهندس حسین اسلامی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناپ در سمینار کارت و پرداخت رویداد تراکنش مطرح  کرد

تطبیق سریع ایرانی‌ها با تغییرات تکنولوژی/ تسهیل گری فناوری در خدمت سبک زندگی شاد و تجربه خوب



قائم‌مقام مدیرعامل فناپ با تأکید بر اینکه حتماً باید از تکنولوژی استفاده کرد، گفت: تمامی اقدامات و تسهیل گری امور برای ایجاد حس خوب و خوشحالی مردم است؛ اما تولیدکنندگان محصولات جدید باید آگاه باشند که در واقعیت با این خدمات چه میزان حس خوب در مشتری ایجادشده است.

حسین اسلامی در سمینار کارت و پرداخت نمایشگاه تراکنش، در خصوص لازمه‌های توسعه و پایداری کسب‌وکار پرداخت الکترونیکی توضیحاتی را ارائه کرد. وی اظهار داشت: معتقدیم سبک زندگی‌ای که اکنون ایرانی‌ها انتخاب کرده‌اند تنها سبک زندگی موجود نیست و مردم باید سبکی را برای زندگی انتخاب کنند که آن‌ها را خوشحال‌تر کند.

 اصلاح مدل کسب‌وکار پرداخت لازمه توسعه و پایداری این کسب‌وکار است. همچنان که هم‌اکنون در پرداخت‌های حضوری، ارزش کارت‌بانکی فرد بیشتر از خود فرد است و تغییر روندهای فعلی می‌تواند احترام فردی را افزایش دهد.

به گفته وی، عمده مردم دیر به روندهای جدید فنّاوری می‌رسند که البته اکنون زمان لازم برای جا افتادن یک محصول تکنولوژیک بسیار کوتاه‌تر شده و در ایران نیز اثبات‌شده است که به دلیل موضوعات تاریخی و علاقه‌مندی به تکنولوژی، مردم تغییر را زود درک می‌کنند و خود را با آن تطبیق می‌دهند.

قائم‌مقام مدیرعامل فناپ با اشاره به بازار ایران، گفت: بسیاری از مخاطبان در ایران جمعیت جوان هستند که در اثر فنّاوری جدید، بسیار متفاوت از قبل فکر می‌کنند. همچنان که در گذشته ابزارها برای مردم بسیار اهمیت داشت، اما اکنون برند اهمیت یافته است. او با تأکید بر اینکه حتماً باید از تکنولوژی استفاده کرد، گفت: تمام این اقدامات و تسهیل گری امور برای ایجاد حس خوب و خوشحالی مردم است؛ اما به‌واقع با این خدمات چه میزان حس خوب در مشتری ایجادشده است.

اسلامی به پیاده‌سازی مدل‌های کسب‌وکار جدید در حوزه پرداخت به‌عنوان روشی برای ایجاد حس خوب در مردم اشاره کرد و گفت: معتقدیم در مدل‌های جدید کسب‌وکار باید به سمت شبکه‌های اجتماعی برویم و در این زمینه عقب‌مانده‌ایم، اما مقررات باید یا نباید رفتن به شبکه‌های اجتماعی در ایران تعیین تکلیف نشده و ابهام بدترین حالت بلاتکلیفی است که دراین‌باره از قانون‌گذاران تقاضای تکلیف قانونی راداریم.

وی با اشاره به مثال دیگری دراین‌باره، ادامه داد: گرفتن یا نگرفتن کارمزد هنوز در ایران بلاتکلیف است درحالی‌که روند جهانی اخذ کارمزد است و در این رویه خوشحالی برای همه بازیگران حوزه پرداخت شامل مشتری و ارائه‌دهنده خدمت خواهد بود.

اسلامی با تأکید بر تغییر سبک زندگی تحت تأثیر موبایل به‌عنوان بستری برای تمام امور روزمره ازجمله پرداخت، گفت: تولیدکنندگان محصولات جدید در طراحی محصول باید برای رفع نیازهای مردم و جهت‌دهی به سبک زندگی آن‌ها ارزش ویژه قائل باشند. آن‌ها باید آگاه باشند که با این محصول چه تجربه‌ای را در مخاطب ایجاد خواهند کرد، زیرا تجربه هیچ‌گاه از این نمی‌رود.

منبع : روابط عمومی شرکت فناپ

 

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر