تشریح برنامه های بانک تجارت در نمایشگاه تراکنش ITE 2016

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 نظر 270 بازدید

 

اعلام برنامه های بانک تجارت در دومین نمایشگاه تراکنش ایران

 

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت برنامه های این بانک را برای حضور در دومین نمایشگاه و همایش تراکنش ایران (ITE) تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ابراهیم کاظم پور اقدم روز شنبه هشتم آبان ماه در گفتگویی با اشاره به تجارب حاصل از نخستین دوره این نمایشگاه در سال گذشته گفت : بانک تجارت در دومین نمایشگاه ITE حضوری برنامه مند ، پویا و متعامل خواهد داشت ، غرفه بانک در این نمایشگاه با بهره گیری از شش کانتر تخصصی مرکز ارتباط با مشتریان ، خدمات کارت و کیف پول خرد الکترونیک ، موبایل بانک و اینترنت بانک ، کسب و کارهای نوپا ، بانکداری بین الملل و بانکداری شرکتی پاسخگوی سئوالات صاحبان مشاغل ، کارشناسان و دانش پژوهان حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت تراکنش در کشور و پذیرنده نقطه نظرات و پیشنهادهای ارائه شده از سوی این عزیزان خواهد بود.

 

سخنگوی بانک تجارت برگزاری رقابت کسب و کارهای دانش بنیان نوپا یا استارت آپ ها را از مهمترین دستاوردهای نخستین نمایشگاه ITE برشمرد و خاطرنشان ساخت : طی یکسال گذشته شاهد رشد چشمگیر کسب و کارهای مبتنی بر استارپ آپ های دانشگاهی در کشور بوده ایم و بانک تجارت نیز از آنجا که حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان را یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی خود در راستای تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی می داند، در همایش امسال علاوه بر انعکاس عملکرد خود در این بخش ، توجه ویژه ای به تبادل اطلاعات و تجربیات با استارت آپ های حاضر در نمایشگاه خواهد داشت .

وی با اشاره به مهمترین تحولات این بانک در حوزه تراکنش طی یکسال گذشته گفت : مهمترین اولویت حوزه فناوری اطلاعات بانک تجارت در یکسال گذشته تجهیز این بانک به سامانه‌های کاربردی مرتبط با عملیات بانکی در قالب CoreBanking همزمان با توسعه و ارتقاء سامانه های عملیاتی بانک در ستاد و شعب بانک جهت کاراتر شدن سامانه های مرتبط با تراکنش ها در بانک بوده است .

وی با اشاره به افزایش تنوع سبد خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت در یکسال گذشته گفت : بهبود استانداردهای عملیاتی و امنیتی اینترنت بانک تجارت ، افزایش قابل توجه خدمات جانبی موبایل بانک ، ایجاد امکان دسترسی به خدمات موبایل بانک و اینترنت بانک برای نابینایان و کم بینایان ، ارتقای سامانه‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت و 24 ساعته شدن خدمات این مرکز ، راه اندازی خدمات کیف پول خرد الکترونیک برای سامانه های حمل و نقل عمومی در تهران و برخی شهرهای بزرگ و فراهم آوردن امکان پرداخت مستقیم هزینه های تلفن همراه و تلفن ثابت بدون نیاز به قبض از جمله مهمترین اقدامات بانک تجارت در یکسال گذشته بوده است .

 

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر